czwartek, 15 marca 2012

Informacja ♥

Czyta nieliczna grupka osób co bardzo mnie martwi ));
Wierzcie mi, że aż nie chce mi się poświęcać tych 2-3 godzin na pisanie nowych rozdziałów, których prawie nikt nie czyta ));
Mam do was prośbę.
-Czy mógłby ktoś polecić mojego bloga u siebie ? Oczywiście tylko wtedy, jeśli moje wypociny wam sie podobają [;
Pierwszą sprawę mam załatwioną, ale jest jeszcze druga.
Byłam dzisiaj u okulisty i wzrok mi się ponownie pogorszył tak wiec nie będę dodawała rozdziałów co dwa dni już nie wspominając o codziennym dodawaniu. Przepraszam was bardzo, będę sie starać oczywiście, żeby jak najczęściej pisać, może nawet w szkole zajmę się pisaniem w zeszycie. Przepraszam bardzo jeszcze raz ));
Pozdrawiam
black.character

7 komentarzy:

  1. ja czytam i mam cię w czytanych na głównej , bo piszesz zajbe... i pisz dalej

    tu masz linka do mnie :P:http://strawberryendjelly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam to opowiadanie i czytam każdy rozdział.
    Polecę cię na moim blogu i będę czekała na nowe rozdziały ;***
    A wy ludzie komentować, a nie ! Autorka się dla was poświęca, pisze mimo problemów ze wzrokiem, a wy nawet nie raczycie jednego komentarza dodać . Wstyd mi za was !
    Pisz dalej!
    Duuuużo weny życzę ;P

    http://moments-one-direction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, dokładnie...
      Z klawiatury mi to wyjęłaś. :D

      Usuń
  3. Ja czytam,tylko niekiedy nie mam jak dodać komentarzy ;D Ale wiedz,że ja zawsze je czytam i kocham je <3 No pewnie,że je polecę u siebie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się twoje opowiadanie bardzo podoba tym bardziej że jest tam Louis w roli głównej a rzadko to się zdarza. A poza tym pisz dalej bo to jest świetne i polecę cię też dalej xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja czytam! zanczy dopiero zaczęłam czytać ale juz mi się spodobało!
    I nie prawda masz dużo czytelników kochana :)
    Ale btw jak będę miała oazje polecić twojego bloga to polece.
    Moim paru koleżankom polece tego bloga bo jest świetny :)

    Zapraszam do sb na prolog i też liczę na komentarza..jakiegoś długiego komentarza :) http://we-say-goodbye-in-the-pouring-rain.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. Od wczoraj czytam i podoba mi się! Masz dużo czytelników, kochana ;* U mnie jesteś w polecanych ;D http://now-is-love-on-one-direction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń