niedziela, 12 stycznia 2014

Jak się macie Kochani ?! ♥

Tak jak również i moja kochana Kinia postanowiłam się odezwać i oświadczyć, że żyję, a Wy ? Jak się macie, co się u Was dzieję ? Tęsknię za pisaniem i krzyczę wewnętrznie, że mam tak mało czasu, ponieważ szkoła niestety ogranicza mi możliwości.
 Co u Was, a co u mnie ?
Hmm... W tym roku wejdę w życie dorosłe [tak to przynajmniej nazywają jeżeli się kończy 18ście lat...]. W ogóle nie czuję się dorosła... Wręcz przeciwnie. Nie wiem kiedy zleciały mi te 2 lata odkąd założyłam tego bloga ?! Wierzcie mi, że jak podjęłam decyzję [której jednak cholernie żałuję] pójścia do liceum to... Każda godzina jest dla mnie jak minuta. Naprawdę jeszcze nigdy, NIGDY tak szybko nie uleciał mi czas odkąd jestem w liceum. Nie polecam go ludziom jeżeli chcecie w przyszłości mieć lepszy start. Ja żałuję, wolałabym być w technikum, bo przynajmniej po miałabym technika, a tak to nie będę miała nic prócz matury, którą zresztą piszę jako rocznik nowej podstawy programowej i już stresuję się gdy myślę o języku polskim... Choć czy to nie dziwne ? Piszę opowiadania, a boje sie ustnej matury z polskiego ? No może dlatego, że ja PISZĘ a nie MÓWIĘ !
 Jestem osobą, która naprawdę chyba ma nierówno pod sufitem, bo jestem na drugim roku liceum na profilu matematyczno-informatyczno-geograficznym gdzie matmę lubię gdy ją rozumiem, a niestety moja nauczycielka nie pomaga mi w polubieniu jej czyli można to rozumieć tak, że jest do kitu, z geografią jest podobnie, jedyne co lubię to uczenie się map, a informatyka... to dla mnie CZARNA magia ! Strzeżcie się programu C++. Ponadto czemu jestem dziwna ? Cóż, marzę o wydaniu własnej książki, naprawdę no marzę marzę marzę i tak naprawdę w mojej szkole czuję się jak na jakiejś innej planecie. Co więcej mam nienormalną klasę, ale na szczęście znalazły się 3 najwspanialsze dziewczyny pod słońcem oraz oczywiście cały czas energii dodają mi nasi chłopcy z 1D ;))
 Wiem, że ten post jest takim jakimś wyżalaniem się, ale wiecie co ? Mam ochotę porozmawiać z kimś kto lubił czytać mojego bloga tak na luzie, bez stresu. Chciałabym Was poznać no i oczywiście pragnęłabym wiedzieć czy według Was mam jakiekolwiek szanse za wydanie własnej książki ?

Piszcie co u Was słychać i czy chcecie wiedzieć coś o mnie i moim życiu, a z chęcią odpowiem na pytania !

Może nawet się Wam ukażę... :D

Kocham
black.character ♥

4 komentarze:

  1. Kochana! Boimy się tego samego, czyli nieszczęsnej matury z polskiego... Jeżeli chodzi o książkę, to wierzę, że wydasz ją jeszcze szybciej niż ja... Niestety, zapał do pisania mi minął. Może to jest właśnie ten czas, kiedy muszę odpocząć od tego blogowego szaleństwa? I tak, wierzę, że masz ogromne szanse na napisanie tej książki! :D Kurcze, nie wierzę, że tak mogłyśmy zaniedbać naszą znajomość :P Nie, nie... Mamy nowy rok, jakoś za miesiąc/półtorej minie dwa lata odkąd się znamy o.O Trzeba to wszystko nadrobić! :D Ha! I postanowiłam w ferie przypomnieć sobie Twoje opowiadanie :D Chcę sobie przypomnieć te uczucia, które towarzyszyły mi z tym opowiadaniem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem masz ogromne szanse na napisanie książki. Jeśli takowa by się ukazała, byłabym pierwszą osobą w kolejce do sklepu. Sama chciałabym pewnego dnia wydać coś, co czytało by więcej osób niż ja i moja nauczycielka polskiego haha. Twoje opowiadanie było jednym z najlepszych jakie czytałam. Ostatnie rozdziały wywołały we mnie takie emocje, jakich nigdy wcześniej nie wywołało we mnie żadne opowiadanie. Zaczęłam je czytać kiedy było już skończone, ale dosłownie nie mogłam się oderwać. Nigdy, ani przed, ani po tym opowiadaniu tak nie płakałam (oczywiście w dobrym sensie), jak tu, kiedy umarł Lou. Ostatnio przypomniałam sobie o tym opowiadaniu i postanowiłam przeżyć to jeszcze raz, czytając je od nowa. Uważam, że jesteś świetną pisarką i zastanawiam się dlaczego wybrałaś taki profil w LO. Myślę, że wszyscy jesteśmy dziwni, ale przez to jesteśmy wyjątkowi, prawda? Życzę ci jak najlepiej, mam nadzieję, że dobrze poradzisz sobie na maturze. Najważniejsze to nie stresować się na zapas :) @horansketchupx x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej dziękuję za ciepłe słowa ! I masz rację, może nie powinnam się na zapas stresować tą maturą no ale nauczyciele sami o niej wciąż wspominają, wiec trudno zapomnieć :-P Ja sama przeczytałam swojego bloga jeszcze raz i no... sama płakałam jak Louis zmarł i serce mi waliło jak nienormalne mimo iż wiedziałam co będzie dalej. Przeżyłam to co wszystkie moje czytelniczki choć pewnie nie tak silnie :-P Ja będę starała się wydać książkę i życzę też tego Tobie ! Sama dołączyłabym do grona Twoich czytelniczek gdybyś tylko mi pozwoliła :p
      Pozdrawiam.
      black.character ♥

      Usuń
  3. Jasne, że się nadajesz! Stworzyłabyś cudną książkę, mkasz talent, to coś.... Wiesz jak rozwalić czytelnika... Powiem tak- czytałabym.
    Cieszę się, że coś napisałaś. Aby więcej takich postów. Czasami wejdź i po prostu walni jakiegoś posta, tak ja teraz :) Trzymaj się cieplutko!

    OdpowiedzUsuń